fredag den 28. marts 2014

4 år


I dag har min dejlige lille pige fødselsdag.
Nala bliver 4 år i dag.

I morges sang vi fødselsdagssang for hende, og hvor hun fik gaver.
Hun blev rigtig glad for sine gaver, og det samme gjorde Simba og Fox(:



Jeg husker tydeligt, da vi kom hjem med denne lille prinsesse(:
Hun var så lille, men hun var ikke bange for at slå fra sig overfor Simba.
Simba fandt det meget interessant at gå og snuse Nala bagi, og det brød Nala sig bestemt ikke om.


Jeg husker tydeligt den dag, Nala fødte. Jeg var så spændt. Jeg havde læst så meget omkring en kats fødsel, så jeg var forberedt. Jeg lå i sengen med Nala, mens hun lå på et håndklæde på sengen, og der lå jeg og aede hende på maven, mens jeg fortalte hende, hvor smuk og dygtig hun var.


Nala laver mange sjove og tossede ting.
Hun elsker at sove i underlige stillinger.
Hun er som en killing, hvor hun kan lege med alt.
Om det er en kuglepen, en kornflakes, Fox's gnavepind eller legetøj, så vil hun lege med det(:

Da vi fik Fox, tog Nala godt i mod Fox. Hun synes, han var spændende.
Men hans hundemad var også utrolig interessant, og hans hundekurv var hun også meget interesseret i.
Hun plejede at sove oppe ved os i sengen, men den nat sov hun i hundekurven og Fox sov oppe ved os i sengen(:

Stort tillykke med dagen, min dejlige pige<3

Kram din mor<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar