mandag den 24. marts 2014

Lektier, religion og pakke


I morgen tager vi op til min mor og stedfar.
Så vi er der på min fødselsdag, som er på onsdag.
Glæder mig til at holde fødselsdag deroppe(:

Jeg kommer til at savne Simba og Nala, som jeg altid gør.
Det bliver hårdt, at de ikke er der på min fødselsdag<3



Et billede af mig jeg tog for noget tid siden

Jeg skal have skrevet en liste med alle de ting, vi skal huske.
Jeg skal have ordnet de billeder, jeg bestilte i sidste uge.
Vi skal have pakket.

Jeg er lige nu i gang med at lave lektier i religion.
Jeg vil gerne være færdig med den lektion, jeg er i gang med, før jeg sætter mig til at se noget fjernsyn.
Men jeg er også snart færdig med den lektion(:

Jeg må heller komme videre med mine lektier(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar