lørdag den 22. marts 2014

Sorteret ud i tingene


Her til aftes har jeg og Casper ryddet op i vores chatol.
Jeg har det med bare at lægge papir, jeg skal gemme derned, og så plejer jeg at sætte det i min mappe senere.
Nu var der en del, der skulle ryddes ud i vores chatol.
Bla. min skuffe med mit medicin.
De der sedler, der er i æsker med piller, hvor der bla. står om bivirkninger, var der nogen af, der lå løst i skuffen.
Der blev os lige ryddet op i den.

Det var rart, at vi fik kigget alle tingene igennem, sorteret i det der skulle ud, og det der skulle gemmes(:

Jeg fik også lagt de ting til side, som jeg skal have sat ind i vores mindebog.
Dem har jeg det også med at gemme i vores chatol, og pludselig har jeg så mange ting liggende til mindebogen.

Da vi kiggede tingene igennem, så fandt jeg pludselig et papir med en udskrift af kontanthjælp med, hvad jeg fik udbetalt.
Fra november 2012.
Og så fandt jeg den udskrift fra kontanthjælp fra maj 2013.
Den har jeg for nyligt ledt efter, hvor jeg kiggede skufferne igennem.
Jeg kunne se, jeg havde den fra april og juni, men jeg kunne ikke finde den fra maj.
Men den dukkede op i dag åbenbart.
Jeg ved ikke, om det var den, Casper fandt, eller den jeg fandt, da der blev fundet 2-3 udskrifter fra kontanthjælpen.

Jeg synes ellers, jeg normalt er okay god til at have orden i tingene.
Men nogen gange er der lige lidt, der smutter(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar