fredag den 28. marts 2014

En skøn pakke med posten


Jeg har været så heldig at vinde en give away hos søde Maria, som har bloggen En verden af kunst

Jeg har i dag været på posthuset for at hente den.
Den var forsøgt afleveret, mens vi var oppe ved min mor.


Jeg har været så heldig at vinde 4 GOSH makeup produkter, en rabatkupon på 100kr. til Zalando og et gavekort til en times fotografering + et gratis billede.

Jeg er så glad for disse fine ting.
Jeg glæder mig til at få taget billeder. Det var sådan en fed give away at vinde med sådan en fotografering.
Casper skal lige have givet mig sin arbejdsplan, da jeg skal bruge bilen den dag, så jeg skal se hvilke dage, han har fri, eller hvad tid han får fri, eller om han er på kursus.

Jeg glæder mig til at få prøvet produkterne fra GOSH.
Jeg er stof fan af deres produkter. Specielt deres øjenskygger har jeg været stor fan af, siden jeg begyndte at gå med makeup, da jeg var teenager(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Hej Heidi
    Jeg håber du havde en god fødselsdag :)
    Hvor dejligt at du er glad for pakken :) Jeg glæder mig til at se billederne når du har været ved fotografen :)
    Du må have en god weekend:)
    Kram Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en rigtig god fødselsdag.
      Jeg er utrolig glad for den fine pakke, som du sendte.
      Jeg glæder mig virkelig også til at få taget billeder(:
      Du må have en god aften(:

      Slet
  2. God lørdag søde Heidi,

    hvor fint at du har lagt gaven op med link til Marias blog:-)
    Håber du havde en dejlig fødselsdag og også et stort tillykke med din Nalas 4 års fødselsdag:-)

    Rigtig god weekend til du, Casper og dyrene!
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften, søde Tina(:
      Jeg er så glad for den fine pakke, som Maria sendte(:
      Jeg havde en rigtig dejlig fødselsdag, og 1000 tak(:
      Nala blev også rigtig fejret med sang og gaver(:

      Rigtig god aften til dig, søde Tina(:

      Slet