lørdag den 15. marts 2014

100 billeder for 10 kr


Bilka har igen sådan, at man nu kan få 100 billeder fremkaldt til 10kr.
Man kan afhente dem i Bilka, når de er blevet fremkaldt.
Man skal bestille dem over nettet, og så bare hente dem, når de er klar.

Jeg har lige bestilt nogen billeder.
Jeg har bestilt der igennem 3 gange, mener jeg.
Hver gang de har haft det tilbud.
Jeg har altid været tilfreds med billederne.
Så jeg gør det hver gang, de har det tilbud.
Nogen gange er nogen af billederne blevet lidt større end de 10 cm, som står.
Men jeg er nu ligeglad med, at størrelsen varier lidt fra billede til billede.
Kvaliteten er rigtig god.
Jeg er mere glad for at få fremkaldt billeder igennem Bilka end igennem foto.com som jeg normalt bruger.

I kan læse meget mere om det i deres status på facebook.
Der står, hvad man skal gøre, hvad størrelse billeder det gælder for osv.
Men det gælder kun til mandag den 17 marts.
Find facebooksiden Her

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Uha, det vil jeg da lige kigge på! :)

    http://mathildejulie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt sikkert, du skal.
      Er et virkelig godt tilbud(:

      Slet