torsdag den 6. marts 2014

Luksusfælden og alle værterne


Der er nu kommet en ny sæson af Luksusfælden.
Jeg elsker at se Luksusfælden.
På Viaplay kan man se forud.
Det kan jeg rigtig godt lide ved Viaplay, at man kan(:

Denne sæson er nu den 12 sæson.
Igennem tiden har der været en del forskellige værter/eksperter på programmet, som jeg lige vil vise jer i dette indlæg(:


De her var de to første værter på programmet


Så kom der en ny mand med ind i stedet for ham den første


Så kom der en ny kvinde ind


Så kom der tre helt nye værter ind.
Den ene var en psykolog.
Værterne gjorde det lidt anderledes i starten end de gamle, kan jeg huske.
Jeg forstod heller aldrig rigtig, hvad hende psykologen sådan gavnede med. 
Jeg ved godt, hun talte med deltagerne i programmet om deres problemer i fx forholdet osv.
Men alligevel kunne jeg nu ikke helt se meningen med, hvorfor der pludselig skulle en psykolog med i programmet.


Så var psykologen ikke med mere.
Der synes jeg faktisk, at programmet blev lidt mere spændende.


Så kom ham den første mandlige vært tilbage i programmet, og det er disse to værter, der er der nu.

I sidste sæson var den første kvindelige vært med i stedet for hende, der er her nu, men det var bare for et afsnit.

Jeg synes, det er rigtig godt, og jeg synes, det er to gode værter, der er der. 

Jeg har ikke skrevet navnene på værterne, da det kun er nogen af navene, jeg kan huske.

Men når man kigger på det, så har der faktisk været skiftet en del værter ud igennem tiden.

Ser I Luksusfælden?(:

Kram Heidi(:


3 kommentarer:

  1. Jeg elsker at se luksusfælden :) Det minder mig om, at jeg ikke er helt dårlig til økonomi og at vi faktisk har det ret godt herhjemme :) Selvom vi ikke føler vi har mange penge til os selv hehe :) Men det har vi jo.. hehe

    SvarSlet
  2. Jeg elsker virkelig at se programmet, det er en øjenåbner, og det har vist mig, at jeg aldrig nogensinde vil låne!

    Knus
    kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet