søndag den 16. marts 2014

ENDELIG


Efter flere måneder hvor jeg har gået og været nysgerrig.
Hvor jeg har forsøgt at finde ud af det flere gange.
Hvor jeg lige har været tæt på at finde ud af det.
Hvor jeg endda har drømt om det flere gange.

ENDELIG har jeg fundet ud af, at den røde kat, som Simba og Nala går med er en pige(:
Jeg var så nysgerrig omkring det, fordi i starten var Simba ikke glad for den.
Han lå og sagde som en hankat gør, når en hankat ser en anden hankat.

En dag så jeg, at både Simba sad ude på terrassen ved siden af hinanden.
De snuste til hinanden og sådan.
Derefter har jeg været i tvivl, om det var en han eller en hunkat.

Simba og Nala er blevet rigtig gode venner med denne søde kat.
En gang da jeg lukkede Simba udenfor, så var den der, og så snuste de til hinanden, og så sad de der ved siden af hinanden og sad og kiggede ud over parkeringspladsen.
 Det så så sødt ud.

Eller når Nala og den har leget med hinanden.
Ofte hører man, at hunde godt kan lide at lege med andre hunde.
Men jeg har aldrig oplevet det med katte.
Jeg synes, det er så ufatteligt sødt.

Og så er den røde kat bare så utrolig sød.
Der er noget ved hende, der gør, at hun minder mig om Freja, selvom de slet ikke ligner hinanden.

Men i går aftes fandt jeg endelig ud af, at det er en sød lille pige(:
Jeg har drømt om det flere gange. At jeg har været tæt på at finde ud af, om det var en dreng eller en pige. Jeg har drømt, at jeg fandt ud af, at det var en pige. Jeg har drømt om, at jeg fandt ud af, at det var en dreng. Jeg har drømt alt muligt omkring den søde røde kat med, om det er en han eller hunkat.

Nogen vil måske mene, det er noget underligt noget at gå op i, men sådan er jeg(:
Når det har noget med dyr at gøre, så er jeg bare anderledes på nogen punkter, og det ser jeg ikke som noget dårligt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar