torsdag den 27. marts 2014

Mine nye sneakers


For lidt tid siden modtog jeg nogen utrolig fede sneakers fra Online Mode
Som jeg har nævnt i et andet indlæg har jeg faktisk aldrig rigtig brudt mig om at gå i sneakers, men for nogen uger siden fik jeg mig mine første par sneakers.

Jeg var spændt på at se, om jeg også synes, at disse sneakers var gode at gå i.

Online Mode har et lækkert udvalg af sko.
De har forskellige slags højhælede, både som ankelstøvler og som støvler, der går op af benet.
De har stiletter og sneakers.
Jeg synes, de har en masse flotte sko derinde(:



Det er disse fine sneakers, jeg har modtaget.
Jeg er helt vilde med dem.
De er så behagelige at have på.
Jeg var lidt bange for, da jeg så, der ikke var lynlås i, om man så skulle binde dem hver gang, man skulle bruge dem, men det skal man ikke. Jeg har ikke bundet snøren helt op.
Det synes jeg nemlig ser godt ud(:
Men så er de også lette at tage på, selvom de ikke bliver båndet op.

Jeg elsker udseendet på dem. Jeg elsker den detalje med den hvide kant, som sidder lidt øverst på skoen.
Og så kan jeg rigtig godt lide, at de er i noget stof ligesom cowboybukser/jeans.

Ligesom mange andre sko så skal de lige gås til, men det tog ikke lang tid, før de var gået til.

Jeg er meget tilfreds med disse sneakers, og det er nogen, jeg godt kan finde på at købe selv en anden gang(:

Hvad er I mest til af sko?
Sneakers, ballerinaer, højhælede osv?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. De er rigtig fede dine nye sko :) er også selv mest til sneakers, dog går jeg mest med dem i skind og uden skaft, da jeg føler det mest behageligt. Så holder de på mine fødder uden de vælter indad, hvad jeg ellers gør :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det også med at vælte indad, når jeg går.
      Specielt i bamsestøvler, der kan man tydeligt se det.
      Ved ballerinaer kan jeg også godt se det lidt på dem, men ellers kan jeg ikke se det så meget på selve skoene.
      Men min kæreste siger, at jeg går indad med fødderne.

      Slet