lørdag den 8. marts 2014

Serie anbefaling


Jeg har tænkt mig at lave nogen indlæg, hvor jeg anbefaler nogen serier indenfor forskellige genre.
Som fx krimi i et indlæg, tøseserier i et andet, komedie i et trejde osv.

Jeg har jo siden her på bloggen, der hedder " Serier jeg har set" hvor I også kan få inspiration.
Men der er nogen serier på den liste, jeg synes, der er bedre end andre, så derfor vil jeg lave sådan nogen indlæg(:

Jeg elsker selv at få anbefaler serier, jeg ikke havde set før. Jeg har på den måde fået set flere serier, jeg ikke troede var mig, eller som jeg ikke kendte til i forvejen.

I dette indlæg skal det handle om tøseserier.
Jeg foretrækker andre genre frem for tøseserier, men jeg har set nogen tøseserier, som jeg synes godt om(:

  • Desperate Housewives.
  • Nynne.
  • The Hills. 
  • Pretty little liars. 

Det er vist egentlig os dem, jeg kan lide.
Sex and the city er også god, men der går det lidt for meget op i sex nogen gange, synes jeg.
Men den er også god, men jeg foretrækker de andre 4.
Det er sikkert lidt forskelligt, hvor folk mener grænsen fra tøseserier til en anden genre går.
Men disse serier her mener jeg er tøseserier(:

Har I nogen andre tøseserier, I kan anbefale(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. OC har jeg været stor fan af :) men man skal ikke se den for mange gange. Så bliver den kedelig hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Den så jeg ca.halvdelen af sæson 1 af.
      I starten var den god, men så begyndte jeg at falde lidt fra efterhånden(:

      Slet