fredag den 7. marts 2014

Give away nr. 60


Så er der endnu en ny og lækker give away til jer(:

Online Mode har været så søde at sponsorere denne give away.

Online Mode sælger en masse lækre ting som tøj, smykker, piercingsmykker, sko, negle og tilbehør, og en masse andre lækre ting.

Nu til den fine præmie(:



En heldig læser kan vinde denne rigtig fine halskæde. 
Jeg synes, at halskæden vil fungerer både til et afslappet outfit men også et lidt finere outfit til fx. fester.

I kan se de andre lækre accessories ting, de har derinde lige Her

Reglerne er:

I skal være fast læser af min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)
I skal lægge en kommentar med enten link til jeres blog eller jeres email, 
så jeg kan kontakte vinderen bagefter. 

I skal bo i Danmark.

Give awayen slutter på min fødselsdag, som er onsdag den 26 marts(:

Kram Heidi(:

21 kommentarer:

  1. Jeg vil utrolig gerne vinde denne her give away :-)

    Kamilla elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Årh, jeg vil også rigtig gerne vinde denne give away :)

    Jeg følger dig <3

    http://mizzepii.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er også med! :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Den er bare så fin,deltager.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage om den flotte halskæde :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager meget gerne :)
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  7. Følger via både GFC og Bloglovin'... selvfølgelig deltager jeg :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg er enig med dig :) Kæden er rigtig fin.
    Jeg følger begge steder og har liket indlægget på bloglovin.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Rigtig god weekend søde Heidi,

    Vi vil gerne deltage i håbet om den smukke sponsorerede halskæde, var også inde og se de lækre ting Online Mode har:-)
    Vi følger dig alle vegne og har liket.
    Vi vil gerne kunne deles om halskæden.

    Hilsner fra Maria og Tina med:
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com
    uglen3@gmail.com
    (vi har også en giveaway på højkant pt.)

    SvarSlet
  10. Jeg følger dig begge steder :)

    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg følger dig via google:)

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    Emma Hertzum

    SvarSlet
  12. Jeg håber at være heldig - smuk smuk halskæde.

    Jeg følger med via bloglovin

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg følger dig via bloglovin;-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Super sød - Jeg følger stadig med her og er glad for bloggen.
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  15. Så fin!
    Følger dig :)

    - frederikke@hlaug.dk

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. krydser fingre for at jeg er den heldige vinder af den fine halskæde
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  17. Følger dig selvfølgelig på bloglovin så jeg deltager gerne;)

    - Simone Bach
    http://bachsunshine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  18. passer lige til min sorte tunika
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  19. mia poulsen
    angelishish@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Ihh hvor er den fin :)
    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet