mandag den 24. marts 2014

Lidt flere facts om mig


Her kommer der endnu et indlæg med nogen facts om mig(:

Jeg går ofte og tænker over hvilke facts, jeg skal skrive i et indlæg, når jeg vil lave sådan et facts indlæg.
Det synes jeg nu er meget sjovt at gå og tænke lidt over(:

Men her kommer nogen facts(:

Fox sover i vores seng hver aften. Nogen gange inden jeg ligger mig til at sove, der lægger jeg en af vores dyner lidt hen over hans krop, så jeg er sikker på, han ikke fryser.

Når jeg og Casper skal ud af døren, så er jeg til tider ufattelig langsom, fordi så skal jeg lige huske det, så skal jeg lige have parfume på, eller jeg skal lige have noget at drikke osv.

Jeg er til gengæld også utrolig langsom om aftnen, når vi skal i seng. Der skal jeg også lige give kattene mad, så skal jeg give Fox mad, så skal jeg ryste min dyne osv.

Jeg har til tider svært ved at indrømme, at jeg faktisk kan være en del doven.

Jeg har en vandflaske stående i køleskabet med vand. Jeg hælder altid vandet op i et glas. Jeg drikker aldrig af flasken, fordi jeg ikke vil have bakterier fra min mund på flasken.

Jeg bryder mig ikke om at være ved lægen, næselægen og tandlægen.

Jeg synes, at krager ser søde ud.

Jeg bruger hverken hårlak eller voks i mit hår.


Jeg har meget skarpe sanser, når det kommer til alkohol i mad, slik og dessert, og når det kommer til røg. Jeg kan tydeligt lugte, hvis nogen er rygere. Bare jeg går forbi en på gaden, der ryger, mens jeg går forbi, så kan jeg lugte røgen det meste af dagen.

Det var lige lidt facts om mig. Lidt anderledes facts end bare mit nav, alder, fødselsdag osv.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Rigtig fine facts, alt andet end kedelige!

    Kig gerne forbi og smid en kommentar, hvis det lyster!
    www.mathildejulie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet