tirsdag den 18. marts 2014

Endelig er jeg lidt foran igen


For en gang skyld føler jeg, at jeg er lidt foran med lektierne igen.
Ikke fordi jeg har været bagud, men jeg kan godt lide, at jeg er lidt foran, så føler jeg mig ikke så stresset.
Jeg skal til at lave nogen flere lektier her om lidt.
Jeg vil nemlig gerne være okay foran, så jeg ikke skal sidde og lave, mens vi er oppe ved min mor i næste uge.

Casper er lige nu til træning, så der er god mulighed for at få lavet nogen lektier, så det vil jeg gøre.

I morgen skal jeg til psykiater. Casper har mellemvagt, så inden jeg skal til psykiateren, skal jeg lige køre ham på arbejde.
Nu er det 3 uger siden, jeg sidst var ved psykiateren, og denne gang vil jeg tale med hende om, at jeg i starten går ved hende hver 14 dag, og så senere igen hver 3 uge.
Det talte vi lidt om sidste gang, at hvis det gik godt med disse 3 uger, så kunne vi snakke om, om jeg stadigvæk ville komme en gang om ugen, eller hvor lang tid i mellem, der skulle gå.

Forresten, hvor er jeg glad for at se, at der allerede er så mange, der deltager i min nyeste give away med Medinas nye parfume "JALOUSI."
Hvis du også har lyst til at deltage i min give away om parfumen, så finder du den Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar