onsdag den 26. marts 2014

23 år


Iih, så er jeg blevet 23 år(:
Det er helt underligt at tænke på, synes jeg.
Men sådan har jeg det hvert år.

Jeg har ikke sovet særlig meget i nat. Må være fordi jeg har været spændt på i dag.
Jeg pakkede gaver op her til morges.
I får et indlæg senere med billeder af mine gaver(:



Her er nogen af mine gaver(:

I eftermiddag skal vi have boller og bruntsviger(:

Jeg skal ind og sove til middag senere, fordi jeg er så træt(:


Om lidt trækker jeg vinderne af 2 af mine give aways(:

Kram Heidi(:


6 kommentarer:

  1. Er stort tillykke til dig og din søster :)

    SvarSlet
  2. MEGA tillykke med de 23 år :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dagen søde :)

    SvarSlet
  4. 1000 tak til jer alle sammen(:
    Hvor er det sødt af jer at have skrevet til mig på min fødselsdag(:

    SvarSlet