torsdag den 27. marts 2014

Min fødselsdagsgave fra Casper



I fødselsdagsgave af Casper fik jeg den nye Omaggio vase fra Kähler.
Der er udkommet en ny størrelse i den serie med vaser.
Den er 30,5 cm i højden.




Jeg vidste slet ikke, at der var kommet en ny størrelse.


Jeg er så glad for gaven(:
Den skal stå på gulvet, hvor vi putter noget sand i, vi ikke risikerer, at den vælter, og så skal vi i Ikea og kigge efter noget til at stille i vasen.

Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre fødselsdagsgave fra Casper<3

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Fin fin vase og i dejlig sommerfarve :) elsker deres vaser og har flere af dem selv

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg synes også, at den er så fin, og så i sådan en skøn forårs farve.
      Jeg er også vild med deres vaser, og jeg har også nogen efterhånden(:
      Jeg vil også gerne have flere til min samling.

      Slet