mandag den 17. marts 2014

Give away nr. 61


Nu kommer der en rigtig lækker give away til jer, mine kære læsere(:

Jeg har nævnt et par gange, at Medina har lanceret en ny parfume, som hedder "JALOUSI."
Jeg har selv parfumen, og jeg er rigtig glad for den(:

Jeg er derfor rigtig glad for at kunne fortælle jer, at en heldig læser kan vinde Medinas nye parfume "JALOUSI."



Denne gang kan I optjene lodder.

Reglerne er:

I skal være fast læser af min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)
Dette skal gøres, og det giver 1 lod.

Hvis du følger min blog igennem facebook, som du kan finde Her
så giver det 1 lod.

Hvis du følger mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige
så giver det 1 lod.

I alt kan du optjene 3 lodder.

Du skal til sidst lægge en kommentar med enten link til jeres blog eller jeres mail, så jeg kan komme i kontakt med vinderen.

Give awayen slutter søndag den 30 marts.

Kram Heidi(:

43 kommentarer:

  1. Ej en lækker præmie! Den vil jeg rigtig gerne vinde :)

    Jeg følger dig på Bloglovin, facebook og selvfølgelig instagram ;)
    Hav en dejlig dag.

    Mvh. Mie (http://mizzepii.dk)
    MieKristiansen255@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Deltager med 1 lod.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne smide et lod i puljen :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 1 lod :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  5. Nu har du og din søster skrevet så meget godt om Medinas parfume, at jeg brænder efter at eje den smukke parfumeflakon :-)

    Jeg deltager med 2 lodder, da jeg slet ikke er på Instagram.

    Kh
    Louise Olesen
    Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  6. Deltager med 2 lodder! Facebook og bloglovin :-)

    Maria Møller // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  7. Deltager med 3 lodder,følger alle steder,den parfume ville jeg godt prøve.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med alle 3 lodder og krydser fingre! :-)
    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  9. følger dig alle steder, så smider 3 lodder i puljen :)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  10. Deltager med 3 lodder :)!

    Mvh
    Pia Lyng M. / www.PiaLyng.wordpress.com / PiaLyng@live.dk

    SvarSlet
  11. Deltager med 3 lodder :-)
    Ha' en dejlig dag.

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Følger med via bloglovin og GF, så deltager med 1 lod!
    linea / line_mitaltiiiing@hotmail.com

    SvarSlet
  13. jeg følger via bloglovin og instagram så 2 lodder deltager jeg med :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  14. HAps jeg snupper 3 lodder og håber jeg er heldig:)

    Mvh Eva //eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  15. 1 lod til mig :)

    Stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med 1 lod. :-)

    /Simone Warncke
    dobby96@hotmail.com

    SvarSlet
  17. 2 lodder til mig :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. deltager med 2 lodder:)
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  19. deltager med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  20. Lækker, lækker præmie!
    Håber jeg vinder :D

    Mvh Anja <3
    http://skoenhedenognoerden.wordpress.com/
    skoenhedenognoerden@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg må altså få duftet til den - Den lyder til at være god!
    Jeg deltager med 2 lkodder (fast læser og fb-siden).
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med 1 lod :)
    signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet
  23. Godaften kæreste Heidi.

    Så fin en duft du giver væk til den heldige af alle!
    Jeg har hørt meget positivt om Medinas nye parfume, så deltager med et lod.
    Følger både på Bloglovin og GFC og har liket og G+.
    Er jo lidt gammeldags, så har hverken FB eller Instagram.

    Hilsner og håb herfra.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  24. Deltager glad med 1 lod... x'er fingre og håber.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg duftede til denne lækre sag forleden. Den er simpelthen betagende. Kombinationen af friske og sensueller noter er lige så positivt invaderende på lugtesansen, som en jalousi er det negativt i menneskets følelser. Jeg vil elske at gå foråret i møde med jalousi på flaske. :-) Deltager med 2 lodder, men må se at få hooket mig op på Insta :)

    SvarSlet
  26. Deltager med 1 lod!
    - Super lækker præmie, krydser fingre xx

    frederikke@hlaug.dk

    SvarSlet
  27. Jeg er med og vil da super gerne vinde

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den super heldige!!

    deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  28. Ihh, lækkert! Jeg er med på 3 lodder :-)

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  29. Kan man dø af jalousi?

    Duften er i hvert fald to-die-for ;) <3

    2 lodder til mig. :)

    SvarSlet
  30. Åh hvor lækkert! Jeg er med på 3 lodder :-)
    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg deltager med 3 lodder :)

    understjernernepaahimlen@gmail.com

    SvarSlet
  32. Ej hvor er det bare en skøn give away jeg deltager med 3 lodder

    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  33. Deltager med 2 lodder , men håber at blive den heldige :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg deltager med to lodder.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Jeg deltager med alle 3 lodder.
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  36. 3 lodder til mig Heidi

    Krammer til dig
    sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Følger på facebook og bloglovin
    Anna Hansen
    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  38. Deltager med 3 lodder :)
    Julie Reich
    juliereich99@gmail.com

    SvarSlet
  39. Deltager med 2 lodder

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Deltager med 3 lodder
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  41. 1 lod til mig http://www.trinesoppskrifter.com/ :D

    SvarSlet