onsdag den 26. marts 2014

Give away nr. 62


I går skrev jeg om et fint cover, jeg selv havde designet til min lillesøster(:
I kan læse min anmeldelsen af coveret Her

Det er firmaet POC som har sponsoreret det cover.
Men de har været så søde at sponsorere denne fine give away til bloggen(:

Jeg synes, det er en god dag at sætte en ny give away i gang på, da det er min fødselsdag(:



Der vil blive fundet 2 vindere, der hver vinder et design-selv cover til en smartphone.
De har bla. til Iphones, Samsung, HTC osv.

Reglerne er:

I skal være fast læser af bloggen enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)

Dette skal gøres, og det giver automatisk 1 lod.

Hvis du vil optjene endnu 1 lod, så skal du følge PrintOnCover på Instagram, hvor de hedder printoncover

Så I kan deltage med i alt 2 lodder.

I skal lægge en kommentar med enten link til jeres blog eller jeres mail.
Og så skal I lige nævne, hvis I deltager med 2 lodder.

I skal bo i Danmark.

Give awayen slutter fredag den 18 april.

Kram Heidi(:

13 kommentarer:

  1. Min iphone ville blive glad for nyt udseende :-) Jeg er med på 2 lodder louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne smide et lod i puljen :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 1 lod. :)
    Kamilla

    elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hip HURRAH og <3 TILLYKKE på din føz'dag - Håber du har haft en smuk og fantastisk dag. Cover passer ikke til min tlf., men vil gerne deltage med 1 lod. Er jeg heldig, tilfalder det min skønne og super søde veninde, som er ultimativ hundeelsker. :)
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil super gerne deltage med 2 lodder
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Kunne sagtens bruge et nyt cover til samlingen,deltager med 2 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er med på to lodder :)

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com // Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  8. ihh vil sååå gerne vinde et spacielt designet cover med min javamus:O)

    jeg følger både på bloglovin og gfc samt facebook (1lod)
    og vil selvfølgelig også gerne følge dem på instagram!

    Så altså går jeg all in og deltager med 2 lodder!!

    min blog er

    www.regnbuemig.blogspot.com

    og mail er regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige vinder!!

    SvarSlet
  9. Jeg er med på et lod :)
    seje_mone@msn.com

    SvarSlet
  10. Deltager med 2 lodder og et par krydsede fingre, håber håber håber :)
    smukkeza@gmail.com

    SvarSlet
  11. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  12. Lækker giveaway!
    - Krydser finger :-)

    Deltager med 1 lod, via. BlogLovin.

    byceciliang@live.dk

    SvarSlet