torsdag den 13. marts 2014

Et photoshoot


I morgen har jeg en aftale med Camilla, som har bloggen Photography by Møller om at hun skal tage nogen billeder af mig(:
Camilla er fritidsfotograf. Jeg synes, at hun tager nogen utrolig fine billeder.

Jeg har ikke mødt Camilla før, så det bliver spændende at møde hende.
Vi har haft skrevet sammen i ca. 2 uger omkring, at vi skulle mødes, så hun kunne tage nogen billeder af mig(:

Billederne skal tages ved en tunnel, som Camilla har fundet.
Jeg har set billeder af stedet, og jeg er sikker på, der nok skal blive nogen rigtig gode billeder ud af det(:

Jeg glæder mig meget til i morgen, og jeg har gået og glædet mig de sidste par uger(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Godaften Kære Heidi,

    det lyder da spændende med i morgen og de billeder der skal tages af dig.
    Jeg håber vi må se dem på et tidspunkt.
    Kan du have en resten god aften og held og lykke i morgen.

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, det var rigtig spændende.
      Jeg har ikke sådan rigtig været til et photoshoot før, så det var virkelig sjovt at prøve(:
      Og selvfølgelig får I lov til at se dem(:

      Du må have en rigtig god aften, søde Tina(:

      Slet