fredag den 14. marts 2014

Hjemme fra photoshoot


Jeg er næsten lige kommet hjem, efter jeg har været til photoshoot.
Jeg synes, at det gik rigtig godt, og de billeder jeg lige så på kameraet var utrolig gode.
Jeg glæder mig til at se de andre billeder(:
Vejret var heldigvis med os. Solen skinnede.
Men man kan godt mærke, at det ikke er lige så varmt i dag, som det har været de sidste par dage.

Jeg er godt nok træt lige nu. Jeg skal hente Casper fra arbejde kl. 14.00 og når vi kommer hjem, så skal jeg ind og sove.


Dette billede af mig og Fox tog jeg lidt efter, jeg kom hjem i dag(:

Nu håber jeg bare, at tiden går hurtig indtil, jeg skal hente Casper.
Kan nemlig lige forstille mig, at det ville føles som lang tid, fordi jeg er så træt.

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Tak for i dag søde :) var rigtig hyggeligt !! Har sendt dig tre mails. Hvis du ikke kan finde dem, ligger de sikkert under spam :)

    Håber du kan li dem :) Synes de blev super gode :)

    knus og kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv mange tak for i dag(:
      Det var virkelig hyggeligt.
      Jeg har set dem, og jeg har svaret tilbage.
      De var ikke landet i spam, så jeg så dem næsten med det synes(:
      Jeg er meget tilfreds med dem.
      Igen 1000 tak, søde(:

      Slet
    2. Er rigtig glad for du blev tilfreds med dem :-) og ja, jeg vil da gerne prøve at tage et af dig og din hund :-)

      Slet
    3. Ej, hvor dejligt, at du vil det(:

      Slet
  2. Rigtig god weekend,

    bliver da dejligt når du får billederne, måske de allerede ligger der under spam, som skrevet står ovenfor:-)
    Måske vi får se nogle af dem.
    Det du selv har taget af dig og vuffer er rigtig godt:-)

    Nyd weekenden.
    Hilsner fra Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina.
      Og rigtig god weekend til dig(:
      Du kan nu se nogen af billederne fra mit photoshoot i mit nyeste indlæg(:
      Jeg regner med, der kommer endnu et indlæg med nogen flere af billederne(:

      Slet