mandag den 3. marts 2014

Ikke tænk fremad


Lige nu har jeg bare brug for at komme ud med det her.
Har brug for at få skrevet det ned.
Få sat ord på hvad det er, jeg egentlig føler.

Jeg føler mig trist. Onsdag skal jeg lave flere tvangstanker end normalt, da vi skal besøge Caspers forældre.
Når vi skal besøge min familie, hans familie eller hvis jeg skal til psykiateren, så skal jeg lave nogen ekstra tvangstanker. Når den dag nærmer sig, så føler jeg mig trist. Jeg har så svært ved at lade hver med at tænke fremad. Jeg skal lære kun at tænke en time fremad. Fordi hvis jeg tænker alt for langt fremad i tiden, så er det klart, det hele kan blive for meget.

Jeg skal lære ikke at tænke for langt frem ad. Jeg skal lære ikke at tænke for langt frem ad.
Jeg skal lære ikke at tænke for langt frem ad. Jeg skal lære ikke at tænke for langt frem ad.

Måske virker det, hvis jeg bare siger det en masse gange til mig selv.
Det problem havde jeg også, da jeg var yngre. At jeg tænkte for langt fremad i tiden.
Der sagde min mor til mig, at jeg kun skulle tænke en time fremad og ikke længere.
Det prøvede jeg så at gøre, og det hjalp.

Samtidig har jeg det fysisk dårligt for tiden. Der blinker en rød advarsel alarm oppe i hoved på mig, der siger, jeg ikke har det godt psykisk ( hvis jeg nu lige pludselig skulle gå hen og glemme det. Som om det ville ske) og det viser den i form af fysiske smerter.

Kvalmen er der om eftermiddagen og igen om aftnen. Som regel lige inden jeg skal i seng, kommer kvalmen.
Smerterne i maven er der næsten 24 timer i døgnet.
Jeg har igen glemt, hvordan det føles ikke at have disse mavesmerter.
Der var en måned, hvor jeg ikke havde kvalme, hvor jeg ikke havde smerter.

Jeg tror, jeg vil sætte mig til at se på nogen videooptagelser, jeg engang har optaget med vores dejlige dyr. Sådan nogen videoer kan altid få mig i godt humør(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar