onsdag den 26. marts 2014

2 fødselsdags vindere er fundet


Så har jeg fundet 2 fødselsdags vindere af 2 af mine give aways i anledning af, at jeg er blevet 23 år(:

Jeg har brugt random.org til at finde begge vinderne med.

Først har jeg fundet en vinder af give awayen med bogen "Messedreng" Af Frederik Roed.

Da man havde mulighed for at tjene flere lodder, så har jeg skrevet navnene op i word, hvor dem med flere lodder har fået deres navn skrevet op flere gange.

Det blev nr. 14, og der gemmer Maibritt sig bag med bloggen Nude Nails Never
Jeg har sendt en mail til dig(:

Så er det nu til vinderen af min anden give away med en fin halskæde.
1000 tak til Online Mode for at have sponsoreret den(:

Det blev nr. 9, som er Tina og Maria med bloggen En verden af kunst
Jeg har sendt en mail til jer(:

1000 tak til jer alle fordi I havde lyst til at deltage(:
Husk jeg stadigvæk har 2 give aways kørende, som I kan finde i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Vi er bare så glade og glæder os til halskæden som vi har vundet.
    Tjekker lige mail og svarer dig der:-)

    Tak go god aften.
    Maria og Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at vide, at I blev glade(:

      Slet