onsdag den 5. marts 2014

Familiebesøg

I dag har vi besøgt Caspers mor, hvor Caspers storebror også var der, og senere kom lillebroren også.

Vi fik lækker aftensmad, og inden vi kørte, der fik vi en lækker tærte.

Inden spisetid sad vi alle i køkkenet, hvor vi spillede på vores mobiler, og så hjalp vi hinanden med at komme videre i spillene osv. Det var rigtig hyggeligt(:

Vi kom hjem for en halv time siden ca.
Jeg er også træt nu.
I formiddags lagde jeg mig ind for at sove, men jeg sov kun i ca. 1 time, så det var ikke meget, jeg fik sovet.
I morges vågnede jeg kl. 7, og i nat faldt jeg først i søvn mellem halv tre og halv fire.
Så det er ikke mange timers søvn, jeg har fået.

I dag var vi på posthuset, hvor jeg fik sendt 5 pakker.
En af dem er en pakke, hvor der er min søsters gaver i(:
Dem fik jeg pakket ind i morges, så jeg kunne få dem sendt af sted nu, når jeg alligevel skulle på posthuset.

Husk forresten at jeg har 2 give aways kørende.
I den ene kan man vinde en bog, så hvis man kan lide at læse, så er give awayen måske noget for dig(:
I finder den Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar