onsdag den 19. marts 2014

Serie anbefaling #3


Så kommer der endnu et indlæg, hvor jeg anbefaler nogen serier.

I kan se det første indlæg, hvor jeg anbefalede tøseserier Her
I kan se det andet indlæg, hvor jeg anbefalede danske serier Her

Denne gang vil jeg anbefale nogen krimiserier.
Den liste kan nok blive lidt lang, da jeg elsker krimiserier, og jeg synes, at der findes rigtig mange gode krimiserier.

Men her er dem, jeg kan anbefale.

  • Body of proof.
  • Bones.
  • Breakout Kings.
  • Broen.
  • Castle.
  • Criminal Minds.
  • Crossing Jordan.
  • CSI Las Vegas.
  • CSI Miami.
  • CSI New York.
  • Edderkoppen.
  • Dexter.
  • Hannibal.
  • Kommisæren og havet.
  • Livvagterne.
  • Medium.
  • Numb3rs.
  • Perception.
  • Rejseholdet.
  • Rizzoli & Isles.
  • The blacklist.
  • The finder.
  • The mentalist.
  • Unforgettable.
  • Wire in the blood.
  • Without a trace.
  • White Collar. 
Der er flere krimiserier, jeg synes om, men ellers kunne jeg blive ved med at nævne flere og flere(:

Er der nogen krimiserier, I kan anbefale, som jeg ikke har skrevet her på min liste?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar