onsdag den 12. marts 2014

Gode citater


Jeg kan godt lide at læse citater.
Nogen gange står det, som det skal opfattes, og andre gange skal man selv "gætte" sig lidt til, hvad der egentlig menes.

Jeg har fundet en hjemmeside med citater, så her vil jeg dele nogen af dem med jer.
Længere nede i indlægget vil jeg linke til hjemmesiden.

Det danske klima er stort set kun ideelt for læger – H. Juulsgaard

Nogle mennesker går til præster; andre til poesi; jeg til mine venner – Virginia Wolf

Hvad man blev uvenner over, var sjældent det, man blev uvenner af - Frithiof Brandt

 Hvis du fortæller sandheden, behøver du ikke at huske noget – Mark Twain

 Kvindetårer er den stærkeste vandkraft i verden – Wilson Mizner

 Når en mand praler med sin succes hos kvinder, har han den ikke – Karin Eickelbaum

Der er både citater, der handler om kærlighed, sorg, kvinder, mænd, familien og en masse andre(:
I finder siden Her 


Kender I et godt citat(:?

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Hej Heidi.


    Her er 3 citater jeg finder både er smukke og betyder en del for mig.

    Forandring er ikke blot nødvendigt at livet, det er livet. – Alvin Toffler

    Lev et godt værdigt liv. Når du bliver ældre, kan du tænke tilbage og nyde det en gang til. – Dalai Lama

    Livet er enten et dristigt eventyr eller ingenting. – Helen Keller

    Kilden til disse citater: https://de-sjove-jokes.dk/citater/


    Håber det går bedre med dit helbred.

    SvarSlet