tirsdag den 18. marts 2014

Mine 3 babyer


Disse billeder tog jeg af vores små babyer for lidt tid siden.

Jeg fik taget flere, men her er bare lige et af dem hver(:


Nala ser lidt overrasket/forskrækket ud på dette billede. ( Kan godt være, at jeg er den eneste der kan se det, nu når jeg kender hende så godt.)
Hun blev nok overrasket over, at jeg stod der og tog billeder af hende, mens hun ellers lå og sov så sødt(:


Fox elsker at få taget billeder, og denne gang var heller ingen undtagelse(:


Simba elsker at ligge under stuebordet, når solen skinner ind på gulvet(:

Hvor jeg dog elsker mine 3 babyer<3

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Ja hvem der dog bare var så heldig at have hele tre baby'er :-) de ser rigtig søde ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      De er virkelig også rigtig søde(:

      Slet