fredag den 14. marts 2014

Sendentanke til en du holder af



De fleste af os elsker at blive forkælet af en, vi holder af, men mange af os elsker også at forkæle andre. Vil du forkæle en ven, der har brug for en opmuntring, en kæreste der altid støtter en, en søster, en bror eller ens mor, så er Sendentanke.dk en rigtig god hjemmeside til det formål.
Du kan overraske den du holder af med et gavekort.
Du skal ikke ud i en butik, hvor der måske er lang kø for at købe et gavekort. Du skal ikke bruge penge på porto.
Det eneste du skal gøre for at overraske den, du holder af er at sende det via computeren.
Personen vil derefter modtage en sms med gavekortet i, som han/hun kan bruge til den butik/hjemmeside gavekortet er købt til.

Du kan også sende en gave i stedet for et gavekort.
Det kan være, du synes, at din mor fortjener en smuk langstilket rose, eller noget lækkert lakrids fra Bülow. Der er en masse fine ting at vælge i mellem.

Jeg synes, at Sendentanke.dk også vil være en god ide at bruge til mor eller fars dag.
Det er ikke alle, der bor tæt på deres forældre, så det er ikke altid lige til at tage hjem med en buket blomster eller en æske chokolade.

Hvis du nu står og mangler en gode eller et gavekort til en bestemt anledning, så har de forskellige kategorier, så det er let at finde en gave eller gavekort, der passer til den anledning, du skal bruge en gave til.
De har fx Værtindegave, KonfirmationsgaveStudentergave og en masse andre kategorier. 




Jeg synes, at hjemmesiden er let at finde rundt på. Og det er noget, jeg synes, der er vigtigt, da jeg har lidt let ved at opgave, hvis det er for besværligt at finde rundt og at finde det, man lige leder efter.
Her synes jeg, det er nemt at finde det, man søger. Samtidig er det sjovt at gå på opdagelse derinde, da de har så mange lækre gaver og lækre gavekort(:

Jeg har selv bestilt et gavekort derinde, og det var utrolig let.
Det var lettere end, jeg troede. 
Jeg købte et gavekort til mig og Casper, og da jeg skulle indløse det, var det også rigtig let.
Så jeg kan klart anbefale denne hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar