torsdag den 20. marts 2014

Omkring en ny spørgerunde


Jeg havde for nyligt en afstemning om, om I synes, jeg skulle lave en ny spørgerunde.
Jeg har før haft lavet en, men jeg tænkte, at nu når der var kommet nye læsere til, så kunne det være, de havde noget, de ville spørge mig om, eller hvis nogen af jer, af mine læsere der har fulgt mig i længere tid har fundet på flere spørgsmål(:

De fleste af jer ville gerne have, jeg lavede en spørgerunde til, så det har jeg tænkt mig.
Men det bliver ikke i dette indlæg.
Hvornår den kommer op, det ved jeg ikke endnu.

Jeg havde også luftet ideen med, at I også kunne stille spørgsmål til Casper, hvis I nu havde noget at spørge ham om.
Hans spørgsmål ville han svare på i en spørgerunde, hvor mine måske bliver i et indlæg, hvor jeg svarer på dem på skrift, men det finder jeg lige ud af(:

Tak til jer der havde lyst til at give jeres mening til kende omkring en ny spørgerunde.
Men jeg har i hvert fald besluttet, at der snart vil komme ind.
Så I kan allerede nu tænke lidt over, om I har nogen spørgsmål til mig(:

Husk I meget gerne må hjælpe mig og min mors hunde med at komme med i Vi Med Hund.
I kan læse om, hvordan I kan hjælpe os lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar