onsdag den 26. marts 2014

Billederne fra fotografen


Som jeg har nævnt nogen gange, så var jeg, Casper og vores lille Fox henne ved en fotograf, der hedder Kim, hvor vi fik taget nogen billeder af os(:

Forleden kunne vi se billederne, og wow, de er virkelig blevet gode.
Jeg har ikke tal på hvor mange gange, jeg har siddet og kigget på de billeder.

Kims hjemmeside er helt sikkert et kig værd. Der er rigtig mange flotte billeder derinde.
I kan finde siden Her
I kan også følge ham på hans facebookside, hvor I kan se flere flotte billeder, og der kan I også læse om det forårs tilbud, han har kørende for tiden.
I finder facebooksiden Her

Jeg er specielt vild med, at Fox kigger så meget ind i kameraet(:
I skal selvfølgelig også se billederne(:
Jeg har virkelig været spændt på at vise jer billederne(:





Prøv lige og se min flotte Fox. Jeg elsker, at han ser glad ud og smiler på billederne.
Det var netop det, jeg havde håbet, at han ville gøre(:

Jeg er så ubeskriveligt glad for disse billeder.
Og så passer det så fint, at jeg kunne vise jer dem her på min fødselsdag(:

Kram Heidi(:

7 kommentarer:

  1. Er vild med det sidste billede. Det er virkelig godt af jer alle tre. Eller det er de allesammen men specielt det sidste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er også et af mine ynglings(:

      Slet
  2. Godaften til fødselaren. Og et stort tillykke igen.

    Et højt hurra skal også lyde her fra DjævleØen.
    Virkeligt gode billeder og I er meget til stede alle 3:-)

    Nyd din aften og hils omkring dig.
    Maria og Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Maria og søde Tina(:
      I må have en god dag(:

      Slet
  3. Rigtig gode billeder af jer:) glæder mig til at tage nogle af dig og Fox :) bare udenfor :) vi må finde en dag :) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde(:
      Ja, vi må finde en dag snart(:
      Glæder mig også til, at du skal tage nogen billeder af mig og Fox sammen(:

      Slet