torsdag den 24. april 2014

Vores fine terrasse


Jeg synes, at vi har fået sådan en fin terrasse efter, at vi fik nye havemøbler og lidt planter.
Vi mangler stadigvæk lidt dertil. Vi har talt om, at vi gerne vil have sådan et bord/reol/stige noget, hvor vi kan have vores små haveredskaber liggende på, samt små krukker.

Her er nogen billeder af vores terrasse(:


Fox har lige sneget sig med på billede.


Her har Simba sneget sig med på billede.
Han sidder yderst til venstre ude på græsset.


 Jeg ved godt, at det ikke er særlig charmerende, at der står en McDonald's pose i baggrunden på billede.


Det er omme bagved solvognen, at vi gerne ville have et lille bord/stige med hylder osv stående.

Jeg synes, at vores terrasse "hænger" mere sammen nu med farverne.
Førhen var vores terrasse ikke særlig køn.
Men nu synes jeg, at den er blevet rigtig fin(:

Hvordan ser jeres terrasse ud(:?
Her mener jeg med, hvad I har stående på den(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint og hyggeligt ud :-)
    Jeg har en altan, hvor der står et cafebord og nogle stole. Den er rigtig ufærdig at kigge på, og derfor regner jeg med at indrette den lidt her til sommer. Vil gerne gøre den mere personlig og fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes.
      Jeg synes også, at vores var upersonlig, før vi fik vores nye havemøbler. Men det synes jeg heldigvis ikke længere(:

      Slet
  2. Det er super fint. Jeg ved misundelse er en grim ting, men må indrømme at jeg misunder jer for jeres terasse. Det må være skønt at kunne sidde uforstyrret, uden der er naboer der følger med i alt hvad man foretager sig.
    Jeres planter og møbler passer bare så godt til stedet, kan godt forstå at du er glad!

    Vi har en lille altan med et bord og to stole. Vi bruger også altanen til at tørre tøj på, så det er begrænset hvad vi kan habe stående :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Dem der har altan skråt ovenover os, de kan godt se, hvad vi laver.
      Men vores terrasse ligger ikke op ad naboens.
      Så det er kun lige nogen af altaner ovenover, der kan se ned.
      Men det gør de vist ikke rigtigt(:
      Jeg forstår godt, at du gerne ville have noget mere plads på altanen:/

      Slet