onsdag den 30. april 2014

En tid ved vagtlægen


Om lidt skal jeg til vagtlægen med mine røde knopper, da de er blevet værre.
I dag synes jeg, at det blev en del værre, og at jeg slog meget ud på den ene hofte.

Vagtlægen sagde, at det egentlig ikke var noget akut, så hun mente, at det var noget, min egen læge kunne se på i morgen, men jeg måtte godt komme derhen, hvis det var.
Det ville jeg gerne, fordi som jeg sagde til vagtlægen, så lød det til, at min læge ikke havde mange tider, og at de ville få lidt svært ved at finde en akuttid.
Så jeg vil gerne til vagtlægen, også fordi det har udviklet sig så hurtig.


Jeg vil gerne vide, hvad det er nu.
Nu håber jeg bare, at de ikke siger, at min læge skal undersøge det nærmere, fordi jeg synes, det er lang tid at vente til torsdag i næste uge, hvor jeg alligevel skal derhen.

I morgen kommer der en lækker give away på bloggen, så hold øje med bloggen der(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Håber du finder ud af hvad det er og det forhåbentlig ikke er niget alvorligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Desværre anede vagtlægen ikke, hvad det var:/

      Slet