søndag den 20. april 2014

Billeder fra vores photoshoot


Jeg har modtaget billederne fra det photoshoot, som jeg og Fox var til i går.
Jeg er så glad for billederne(:
Jeg har siddet og kigget på dem flere gange, fordi jeg synes, de er så gode.

Jeg vil vise nogen af dem her på bloggen.
Der vil være to indlæg med billeder(:





Jeg er vild med disse tre billeder(:

Det er Camilla, som har taget billederne.
Hun har bloggen Photography by Møller hvor hun ligger billeder op, som hun har taget.
Jeg synes, hun er utrolig dygtig.
Hun har inspireret mig meget til at blive bedre til at tage billeder(:
Hun har også lært mig om nogen nye funktioner på mit kamera, som jeg ikke kendte til(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. De er utrolig gode de billeder, især nr 2 er utrolig godt, syntes du skulle have det som profilbilled på facebook :-)

    SvarSlet
  2. Meget flotte billeder.
    Ja nr. 2 er super intenst af dig.
    Nr. 1 er bedst af Fox.
    Nr. 3 er bare så sødt og viser din kærlighed til Fox:-)

    Påske hilsner fra Maria og Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er de skønne! Jeg er helt væk i billede nr. et. Og Phoeba og jeg har et billede, der minder om nr. tre. Når vi siger 'Hænderne op, makker!' med tegneseristemme, holder hun poterne op på den måde ... men kun, hvis man har en godbid! I det hele taget gider hun kun gøre kunstner, hvis hun kan se, der venter en godbid for endt gerning. ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg glad for du kan lide mine billeder :-) er selv glad for nr 2. :) jeg skal nok lige sende dig nogle billeder uden mit logo på også :)

    Knus og kram

    SvarSlet