torsdag den 10. april 2014

En næsemaske


Jeg har nu i lidt over en måned testet næsemasker fra Perfect-Body

Jeg havde aldrig hørt eller set disse næsemasker før.
Jeg var meget spændt på at prøve dem.
Der står, at den skal fjerner død hud, afhjælper urenheder i porerne og giver fugt til huden.



Inden jeg åbnede pakken, så var der allerede noget, jeg manglede.
Jeg manglede en brugsvejledning med, skal huden renses først?
Skal den være fugtig eller helt våd? Hvor lang tid skal den sidde? osv.
Det står godt nok på hjemmesiden, men jeg ville nu gerne have haft, at det stod på selve indpakningen eller et papir.

Jeg synes, at den var lidt svær at få til at sidde rigtigt.
Den gled lidt rundt.
Men når den var på plads, så var der ingenting.
Jeg kunne stadigvæk snakke. Det kan jeg godt have lidt svært ved fx ved ansigtsmasker, fordi det strammer sådan.
Men sådan var det ikke her.
Den gled ikke af, når man havde fået sat den rigtigt på.
Efter jeg havde taget den af, så var min næse så blød.
Det var jeg positiv overrasket over.

Jeg har brugt ca. en om ugen i lidt over en måned.
Min næse er blevet blødere.
Ikke kun lige efter at jeg har haft masken på, men også i mellem maskerne, er min næse blevet blødere.
Altså huden.

Jeg er rigtig glad for at have prøvet disse næsemasker.
I kan finde dem Her

For 35kr. får man 6 næsemasker.
Det synes jeg er billigt(:

Perfect-Body sælger også andre skønhedsprodukter som olier, fodmasker, læbemasker, ansigtsmasker, mascara osv.
I kan også følge dem på facebook.
I kan finde deres facebookside lige Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar