mandag den 28. april 2014

Amalies sjoveste sprogfejl


En af de ting Amalie er kendt for, det er hendes sjove sprogfejl.
Jeg har en lidt neutral holdning til Amalie.
Jeg har ikke noget imod hende.
Jeg kan godt lide at se hende i fjernsyns programmer(:
 


Jeg så en artikel omkring Amalies sjoveste sprogfejl, som hun har sagt igennem tiden.

Fx er disse nogen af dem:

 "- Jeg har ondt i mine stiletter."

 "- Jeg havde en klump i maven."

 "- Så kommer jeg op i det jaloux hjørne."

 "- Det bliver godt at komme ud af lejligheden. Vi skal ud og se noget himmel og blå luft…"

Det er bare nogen af dem.
Jeg synes, at der er mange sjove imellem.
Nogen af dem kendte jeg, og så var der nogen, jeg ikke kendte.
Bla. dem de nævnte fra Luksusfælden, havde jeg hørt hende sige(:

Hvis I vil læse flere af Amalies sprogfejl, så kan I finde artiklen lige Her 

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg synes også, hun er ret sjov(:

    SvarSlet
  2. God smuk tirsdag kære Heidi.

    Hun er da bestemt en sød og smuk kvinde, Amalie.

    Vi kender Juliane Axen, som for nylig havde hende som gæsteblogger, også spændende.
    Det med hendes sjove talemåder, havde jeg ikke tænkt på før du nævner dem:-)
    Men ja søde er de.

    Håber du også får nydt det smukke vejr.
    Hilsner fra Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet