tirsdag den 15. april 2014

Lidt om et nyt photoshoot


I morgen skal jeg til psykiater.
Jeg orker det ikke, men sådan har jeg det faktisk hver gang, men når jeg så er kommet af sted og har været deroppe, så er det fint nok at have været der.
Jeg ved jo, at det hjælper.
Men sådan har jeg det også, når jeg skal til lægen.

Torsdag kommer min veninde Camilla og hendes kæreste, hvor jeg og Casper holder fødselsdag.
Vi spiser herhjemme sammen, og bagefter har jeg og Casper inviteret dem ud at bowle.
Det glæder jeg mig til. Jeg elsker at bowle, men jeg vinder nu aldrig. Casper vinder næsten altid.
Men jeg synes nu stadigvæk, det er sjovt(:
Jeg glæder mig også til at se min veninde igen(:

På lørdag skal jeg til et photoshoot, hvor det er søde Camilla fra bloggen Photography by Møller
Det var også Camilla, der tog billederne sidste gang.
Nogen af billederne kan I se Her og Her
Denne gang skal jeg have taget billeder sammen med min lille Fox(:
Det glæder jeg mig så meget til.
Jeg skal have købt nogen af hans ynglings godbidder, fordi så plejer han at gøre, som jeg siger(:
Jeg synes, at Camilla er utrolig dygtig til at tage billeder, og hun er rigtig god til at komme med forslag til, hvordan man kan stå osv.

Casper har heldigvis fri torsdag, fredag og søndag i denne uge, og mandag i næste uge pga. påskedagene.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tusind tak søde for skøn reklame :-) det er virkelig dejligt!! Glæder mig til lørdag kl 10. Skal nok finde et godt sted at tage dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt, søde.
      Synes ikke, at de andre skal gå glip af din fine blog(:
      Jeg glæder mig virkelig også, og er sikker på, at du nok skal finde et godt sted(:

      Slet