fredag den 25. april 2014

1000 tak alle sammen


Først vil jeg gerne sige 1000 tak til alle jer, der har haft skrevet til mit sidste indlæg.
Selvom jeg godt ved, at jeg ikke har snydt, så er det virkelig også dejligt, at så mange af jer tror på mig.
Jeg er virkelig glad for jeres kommentarer.
1000 tak<3

Hvis du ikke har læst mit indlæg, så kan du læse det lige Her

Hvor er vejret bare dejligt i dag(:
Man skulle jo næsten tro, at det var sommer.
Casper har lukkevagt i dag, så inden han tog på arbejde, der gik vi over på fodboldbanen med Fox, hvor vi spillede fodbold med ham og fik en sodavandsis(:

Lige nu sidder jeg i stuen med vores terrassedør åbent.
Hvor er det bare skønt at kunne sidde og kigge ud på vores fine terrasse(:

Jeg må heller læste lidt lektier, inden jeg går ind for at sove(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar