onsdag den 16. april 2014

Ikke en lille killing længere


Bumle er min Nalas søn.
Caspers forældre har Bumle, så jeg får ham stadigvæk at se, og det er jeg rigtig glad for(:
Jeg kan godt se, at han minder om min Nala.
Ikke med farverne og ikke med størrelsen. Der ligner Bumle sin far, som er en norsk skovkat.
Men der er et eller andet ved hans ansigt, der minder om min Nala.



Freja, Lille Nala og Bumle som alle tre er søskende, de minder om hinanden.
Freja havde samme farve som Bumle, men hun var dog ikke langhåret, som han og Lille Nala er.
Lille Nala har dog min Nalas farver, men ellers ligner hun Bumle.

Bumle minder mig rigtig meget om Freja. Det er farverne og ansigtet, der gør, at han minder mig om hende.
Specielt på det sidste billede her, der ligner han rigtig meget Freja.

Bumle er en rigtig smuk kat. Jeg kan tydeligt huske, da han bare var sådan en lille killing.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor er han smuk! Han minder meget om Freja på det sidste billede. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er virkelig smuk(:
      Ja, han ligner meget Freja på det sidste billede(:

      Slet