lørdag den 5. april 2014

Snart ud at gå 5 km


Om lidt skal jeg til at gøre mig klar med at glatte hår og sminke mig.
Det er nemlig i dag, at jeg, Casper og lille Fox skal til WALKADOG-DAY, hvor vi mødes med andre mennesker og deres hunde, hvor vi samtidig støtter græske hunde og katte.

Heldigvis regner det ikke mere(:
Men vi tager paraplyer med.
Det er 5 km, vi skal gå.
Så jeg er sikkert godt træt bagefter.
Både i ryggen men også bare generelt træt.
Jeg er nemlig ret træt allerede nu.
Jeg fik ikke sovet så meget i nat, da jeg var længe oppe, hvor jeg sad og lavede lektier.

Husk I meget gerne må stemme på min søde Nala i den konkurrence, hun er med i på Hjemmet.dk
Hver og en stemme tæller, så det at netop du giver din stemme, det betyder rigtig meget(:
I kan stemme lige Her
Det er bare ud for navnet, Nala, hvis I mener, det er hende, der fortjener at vinde konkurrencen som Månedens Kat April(:
I behøver ikke udfylde feltet med telefonnummer.

Nu må jeg heller komme i gang med at gøre mig klar(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar