mandag den 7. april 2014

Om lidt forskelligt


I går begyndte jeg og Casper at se Lykke sæson 2.
Casper har ikke set sæson 1. Men jeg fik ham lokket til at prøve at se et afsnit af sæson 2.
Og han synes, den var rigtig sjov.
Så den fortsætter vi med at se sammen.
Jeg synes også, at første afsnit var rigtig godt, så jeg glæder mig til at se videre på den(:

Min søster har fortalt, at hun havde købt nogen jordbær i Føtex, der så gode ud, så jeg regner med, at vi skal over i Føtex senere for at se, om dem vores Føtex har også ser gode ud.

I morgen skal jeg også finde ud af, hvad vi skal have at spise på onsdag, hvor jeg og Casper holder samlet fødselsdag, hvor min far, stedmor, lillebror og oldemor kommer.
Jeg regner med, at jeg måske bager boller til om onsdagen. Men jeg tænker stadigvæk lige over det.

I dag skal jeg også have skrevet det klagebrev til kontanthjælps afdelingen.
Så jeg skal lige have printet nogen papiret ud og fundet nogen papirer frem.

Husk I kan stille mig og Casper spørgsmål i min spørgerunde.
I finder den lige Her

Husk I også meget gerne må give jeres stemme på Nala i den konkurrence, hun er med i på Hjemmet.dk
I kan stemme lige Her
( Feltet med telefonnummer behøver ikke blive udfyldt, hvis I ikke vil give jeres telefonnummer.)

1000 tak til jer der allerede har stillet nogen spørgsmål til mig og Casper(:
Og 1000 tak til jer der allerede har stemt på min lille pige(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar