tirsdag den 29. april 2014

Nervøs for prøven


Jeg har fået en tid ved min læge i slutningen i næste uge, hvor jeg skal have taget en prøve for at se, om jeg har celleforandringer i livmoderen.
Jeg blev nemlig 23 år sidste måned, så jeg har fået et brev om, at jeg kan komme til sådan en undersøgelse.

Jeg er nervøs. Min tvillingsøster, Kamilla har fået svar på sine prøver, og hun har celleforandringer.
Så det skal hun have undersøgt nærmere.
Jeg prøver ikke at tænke på det, fordi så bliver jeg alt for nervøs:(

Nu når jeg havde ringet til lægen, så fortalte jeg om de røde knopper, men der sagde hun, at det kunne lægen se på, når jeg kom.
Men at jeg kunne ringe, hvis det blev værre.
Men jeg troede faktisk, at hun ville give mig en tid, men det fik jeg ikke.
Men jeg holder øje med knopperne for at se, om de bliver værre, eller om de begynder at forsvinde.

Casper har fødselsdag i morgen, og der har han heldigvis fri.
Så skal vi ud at spise brunch(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Det er bare godt du kommer op til lægen og få det tjekket. Så bliver der taget hånd om det.

    Jeg var også oppe til tjek da jeg blev 23, og jeg havde svære celleforandringer (det der ligger tættest op af at få livmoderhalskræft), så jeg var hos en gynækolog som fjernede det syge. Jeg havde min mor med den dag til at holde mig i hånden, men jeg må ærligt indrømme at det slet ikke gjorde ondt. Det er bare ens tanker, der er værre. Hehe.

    Så jeg har været til tjek efterfølgende og der er intet galt længere. Jeg skal dog stadig til tjek en gang om året, men det synes jeg nu også er betryggende.

    Men held & lykke med det søde. :)

    SvarSlet
  2. What, what, whuat?! Det havde jeg slet ikke læst! :( Stakkels Kamilla - det er bare noget, hun slet ikke har brug for nu. Har lige skrevet en hilsen til hende på bloggen og er glad for, jeg endelig har fået bestilt tid til at blive undersøgt.

    SvarSlet