lørdag den 19. april 2014

En bog om vores venskab


Jeg havde lavet en fotobog til min veninde, Camilla med billeder af hende og af os sammen,
hvor jeg også havde skrevet noget tekst til nogen af billederne.

Jeg gav hende den i torsdags, og hun blev rigtig glad for den.
Jeg blev rigtig glad for, at hun blev så glad for bogen(:




Billederne jeg har taget af fotobogen er ikke lige de bedste, men her er i hvert fald nogen billeder af den(:

Jeg synes selv, at det blev en rigtig fin bog(:
Det var sjovt at lave den med at finde billeder af os sammen fra starten af vores venskab og til nu(:

Det er en rigtig god ide til gave, og så er den meget personlig.
Vi har selv to fotobøger herhjemme, hvor jeg og Casper lavede den ene sammen, hvor det er med blandede billeder, og så har vi en, jeg har lavet kun med billeder af vores dejlige dyr.
Jeg har også en gang lavet en fotobog til min lillesøster med billeder af hende(:

Har I selv en fotobog, eller har I prøvet at give en fotobog i gave(:?

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Hvor får du dem lavet henne? Vil gerne lave en med min lille datter i og en med vores bryllup, men ved ikke hvem jeg skal få dem lavet hos

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået lavet denne ved fotosjov.
      Men jeg har også ved cewe og pixium.
      Den jeg synes, det var nemmest at lave bogen ved, det var pixium.
      Der synes jeg, at det var nogenlunde meget enkelt og en masse muligheder for at rykke rundt, så billederne står lidt forskelligt osv.

      Slet
    2. Så tror jeg at jeg vil prøve at lave dem hvor det er nemmest :-) har været igang et andet sted og synes det tog meget lang tid. Så droppede det igen :)

      Slet
    3. Det forstår jeg godt, at du gør(:
      Det tager også okay med tid der, men det synes jeg ikke rigtig, jeg lagde mærke til, fordi jeg synes, det var sjovt at lave den, fordi der var så mange muligheder.
      Ved de andre, der kunne jeg godt mærke, at det tog lang tid, fordi nogen af tingene synes jeg var lidt mere besværligt end med Pixium(:

      Slet
  2. Vi brukte cewe selv da vi laget de vi har herhjemme - meget fornøyd!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har jeg også brugt ved en af mine fotobøger.
      Det var også en god side at bruge.
      Jeg synes, det var mere nemt at lave den ved pixium(:

      Slet