søndag den 6. april 2014

Lækre goodiebags


I går da vi var til WALKADOG-DAY, der fik Fox 2 lækre goodiebags.
Der var 3 andre goodiebags, som der blev trukket lod om med det nummer, man havde på ens armbånd.
Jeg var så heldig at vinde den ene goodiebag(:


Den i den brune pose, det var den, jeg var så heldig at vinde.
Det var fra Faaborg dyrehospital.

De 2 andre var sponsoreret af Maxi Zoo og Animaks.dk


I den fra Maxi Zoo var der disse fine ting(:


I den fra Animax.dk var der disse fine ting(:


I den ekstra goodiebag jeg vandt, som var fra Faaborg Dyrehospital var der disse fine ting(:

Jeg synes, det er nogen rigtig fine ting, Fox har fået(:
Fox er specielt vild med nogen af de godbidder, der var med fra Animax.dk
Så det er nogen, jeg godt kan finde på at købe igen.
De vil være gode at bruge til at træne med(:
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. God søndag kære Heidi,

    tillykke med at du vandt, du er et heldigt asen:-)
    Og så mange lækre ting Fox har fået sig. Dejligt.
    Godt at høre, at det var en god gåtur med hundene.

    Nyd søndagen, og hvis du har tiden, så har min datter en ny giveaway på sin blog:-)
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Tina.
      Mange tak(:
      Ja, det er nogen rigtig lækre ting, Fox har fået sig.
      Jeg har lige set, at Maria har fået en ny give away.
      Jeg vil straks gå ind og tilmelde mig den(:

      Slet