søndag den 27. april 2014

Fox' photoshoot


I dag var jeg og Fox til photoshoot, hvor det var en fotograf, der skulle tage nogen billeder af Fox, som hun vil bruge til sin hjemmeside(:
Vi var taget ned til en strand.
Der var så smukt(:

Fox var utrolig dygtig. Man kunne se, at han nødt at løbe rundt og snuse til alting og legede med en pind.
Vi var nede ved stranden, og så var vi oppe på et grønt område, hvor der var en masse fine træer(:



Jeg fik taget disse to billeder dernede(:

Jeg glæder mig til at se, det/de hun vælger at bruge på sin hjemmeside(:

Hun roste meget Fox med, at han var så sød, at han var nem at tage billeder af, og at han var god til at holde koncentrationen i så lang tid.
Jeg bliver så stolt, når andre roser mine dyr(:

Fox er nu træt og ligger og sover.
Men han har virkelig nydt det(:
Og det er det vigtigste for mig, at han har nydt det og haft det sjovt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar