tirsdag den 15. april 2014

Med makeup


I går lavede jeg et indlæg, hvor jeg viste nogen billeder af mig fra dengang, hvor jeg endnu ikke var begyndt at gå med makeup.
Det indlæg kan I se lige Her

Da jeg begyndte at gå med makeup, så var det mascara, øjenskygge, og jeg tror også, at jeg gik med eyeliner, men jeg var stadigvæk ikke god til at ligge det på, fordi jeg ikke brød mig om at skulle så tæt ind på øjet.



Dette billede er kort tid efter, jeg begyndte at gå med makeup.

Jeg kan se, at jeg ikke har særlig meget eyeliner på. Jeg kan huske, at jeg den gang ikke synes,
at min eyeliner holdte i lang tid. Men jeg tror, det var, fordi jeg ikke lagde det godt nok, fordi jeg netop ikke var tryg ved at putte eyeliner på.


Her har jeg også øjenskygge på, men det var en mere brun en med glimmer.
Den gang brugte jeg meget øjenskygge. Ofte var det lidt mærke farver eller skrigende som mørkeblå og mørkegrøn. Nogen gange brugte jeg også nogen mere rolige farver.
Min ynglings øjenskygge var en fra GOSH, hvor der var 4 farver i. Jeg brugte 2 af dem mest, som var mørke i det. Den tredje var lysere, men det brugte jeg også nogen gange.
Den helt lyse/hvide brugte jeg.



Her var jeg blevet lidt bedre til at lægge eyeliner på.


Her er jeg sminket til den helt store guldmedalje.
Der havde jeg pudder, mascara, eyeliner, flydende eyeliner til over hoved og lipgloss.
Det var min veninde, der havde sminket mig. Vi havde en tøse aften.
Normalt gik jeg ikke med pudder.


Igen var jeg stadset helt ud. Her var det nytårsaften, hvor min veninde igen havde sminket mig, hvor jeg havde pudder på.


Her har jeg mascara, eyeliner, flydende eyeliner til ovenpå øjelåget.
Det var denne makeup, jeg gik meget med på et tidspunkt.
Jeg kunne ikke selv finde ud af at ligge flydende eyeliner ovenpå øjelågene, så det gjorde min søster hver morgen på mig.




Så er vi sprunget et år frem. Jeg har ikke billeder på computeren fra det år.
Her på billede har jeg mascara, eyeliner og pudder. Jeg ved ikke, om jeg også har øjenskygge og lipgloss på.
Den smukke kat på billede er Duchess. Hun var min kat, som jeg havde den gang.
På billede har jeg pudder på, fordi jeg holder 18 års fødselsdag med min tvillingsøster.
Igen gik jeg normalt ikke med pudder.

Og så har jeg ikke nogen billeder på computeren fra der til, jeg møder Casper, som er et halvt år efter ca.

Men jeg gik vist meget med mascara og eyeliner. Jeg kan ikke huske, om jeg gik med øjenskygge.
Men hvis jeg gjorde, så var det de neutrale farver.

Jeg synes, det er sjovt at se, hvordan min makeup stil har udviklet sig.
Så var det en del mørke farver i starten, så var det med flydende eyeliner, så var der dullet op til den store guldmedalje. ( Okay, jeg duller mig også op til den store guldmedalje nu, når vi skal noget.)
Og at jeg så begyndte at finde en mere "fast" rytme med makeup, som jeg ligesom har haft nogenlunde siden(:

Har I altid haft den samme makeup stil, eller har I haft perioder, hvor I også gik med fx. mørke farver, skrigende farver osv(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar