lørdag den 26. april 2014

Lækre ting fra Smartdog


Jeg elsker at sidde og kigge på ting inde på Smartdog
Jeg elsker deres udvalg af ting derinde.
Jeg har flere gange handlet derinde.
Jeg regner også med, at jeg senere i dag skal købe nogen godbidder derinde til Fox(:

Men jeg har lavet en lille collage med nogen af de ting, de har derinde, som jeg synes er fine(:



Vi bruger selv en sele af mærket Tre Ponti sele til Fox.
Siden vi fik den, så har vi ikke brugt andet.
Den er så let at tage af og på.
De har dem i forskellige farver samt forskellige mønstre.
I kan se deres udvalg af Tre Ponti seler lige Her

Så er der nogen kødben ruller.
Dem har jeg tænkt mig at prøve at købe næste gang, jeg handler derinde.
I kan finde dem lige Her

De har en masse fine halsbånd.
Bla. synes jeg disse fine halsbånd er så søde(:
I kan finde dem lige Her

Jeg synes også, at de har et godt udvalg af legetøj.
Disse tre er et pive-legetøj og et ruske-legetøj.
I kan finde dem lige Her

Til sidst er der en pose med 3 slags godbidder i med kylling.
Dem har vi før købt, og dem kunne Fox godt lide(:
Så det er nogen, jeg godt kunne finde på at købe igen.
Dem kan I finde lige Her

Det er helt klart en af mine ynglings hjemmesider.
De har ofte tilbud på nogen af deres ting, og de får også ofte nye ting.

Hvilken ynglings hjemmeside er jeres(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar