torsdag den 10. april 2014

Gustavs nye bog


Min søster, Kamilla har været så sød at give mig Gustavs nye bog Gustav- Mit sande jeg.

Jeg blev rigtig glad, da hun skrev og sagde, at hun gerne ville give mig den bog(:
I dag modtog jeg bogen.


I bogen er der også billeder af Gustav.
Både fra da han var barn, og så billeder fra nu af.
Det synes jeg er fedt, at der er det(:
Det elsker jeg, når der er i sådan virkelige bøger.

Jeg glæder mig til at komme i gang med at læse den.
Sikke en dejlig gave at modtage(:

Har I læst bogen(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den flotte gave!
    Lav gerne en bog anmeldelse af den, når du er færdig :-) Overvejer selv at læse den nemlig.

    Knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jo, jeg skal nok lave en anmeldelse af den, men der går nok noget tid, før jeg kommer i gang med at læse den, da jeg er i gang med at læse 2 andre bøger lige for tiden(:
      Men når den er læst, så skal jeg nok lave en anmeldelsen af den(:
      Men jeg forstår godt, at du overvejer at læse den(:
      Virker i hvert fald til at være god(:

      Slet