lørdag den 5. april 2014

En god dag


Hvor er jeg bare træt.
Vi var ude og gå en lang tur med andre hundeejere og deres hunde, hvor vi betalte 25kr. pr. person.
Pengene gik ubeskåret til de græske hunde og katte.
Bagefter turen fik man 2 goodiebags til ens hund.
Man kunne købe kaffe, sodavand og kage, hvor pengene fra kagen gik ubeskåret til de græske hunde og katte.


Mig og Fox. Man kan lige skimte Casper ved siden af(:


Fox på gåturen.

Jeg vil i et andet indlæg vise jer, hvad der var i de goodiebags, som Fox fik(:

Jeg kan godt mærke i min højre ankel, at jeg har været ude og gå meget i dag.
Jeg har ondt i den. Men det er også den ankel, hvor min ene sene er overbelastet.

Det var dejligt at møde andre hundeejere og deres skønne hunde(:
I alt fik de 7 byer som dette arrangement foregik i samlet 20.000 kr sammen til Graeskehunde.dk
Det synes jeg er utrolig flot, og hvor er det fedt, at man sammen med andre har været med til at samle så mange penge sammen til de græske hunde og katte(:

Kram Heidi(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar