lørdag den 19. april 2014

Konkurrencer, ugeblade og Dagens Fanbillede


Som nogen af jer nok har opdaget efterhånden, så er mine dyr relativt ofte med i en konkurrence enten på facebook eller en anden hjemmeside.

Jeg går rigtig meget op i mine dyr. Jeg elsker dem så ufatteligt højt.
Jeg går meget op i, at mine dyr deltager i konkurrencer og er med i blade som fx. Ude og Hjemme under Styr På Dyr.

Hvorfor jeg går så meget op i det, det ved jeg ikke.
Det er en interesse, jeg har.
Jeg bliver så glad, når en af mine dyr bliver udtaget til en konkurrence, eller når en af dem bliver valgt som at komme med i Ude og Hjemme eller som fx Dagens Fanbillede.

Jeg bliver så glad, når en af mine babyer vinder en konkurrence, hvor de vinder noget som fx. godbidder, legetøj, foder eller gavekort til en dyrebutik.
Jeg elsker, at det er dem, der får noget ud af det(:

Det er ikke altid ting, hvor man kan vinde noget, de er med i.
Det kan også være Ugens Facebook Kat, Dagens Fan billede på nogen facebooksider med dyr.
Det bliver jeg mindst lige så glad for, at de kommer med der(:

Nu ved I lidt om, hvorfor at der nogen gange er et indlæg, hvor en af mine babyer er med i en konkurrence, og hvor jeg skriver, at I gerne må stemme, hvis I har lyst(:

Jeg har tænkt mig at lave 3 indlæg, hvor jeg i hvert indlæg fortæller om hvilke blade, hjemmesider, konkurrencer, facebooksider hver af mine dyr har været med i.
Som fx med Dagens Fanbillede, Ugens Facebook Kat, Læsernes Egne Hunde osv og med links til de steder, hvor det ligger på nettet.

Lige nu er Nala og Fox med i hver deres konkurrence.
Nala er med i konkurrencen om at blive Månedens Kat April på hjemmet.dk
I kan stemme på hende Her
hvis I mener, at hun skal være Månedens Kat April.

Fox er med i Petworlds konkurrence om at blive en ud af to vindere i vores lokale Petworld.
De to vindere går videre i den store finale.
I kan stemme på Fox ved at kopirer dette kodeord:  fox_bolbro_466
og sætte det ind i et link, som I finder Her

Nogen af jer kan måske godt synes, at jeg nævner det for meget, når en af dem er med i en konkurrence.
Men det er, fordi jeg som sagt går meget op i de konkurrencer, de deltager i.
Men jeg bliver også glad, når jeg ved, at folk de vil stemme på dem.
Jeg stemmer som regel, når nogen jeg kender, eller nogen bloggere jeg læser med ved er med i en konkurrence, fordi jeg selv ved hvor meget, det betyder, at andre stemmer.

Dette er min interesse.
Jeg går meget op i, hvad mine dyr deltager i, hvad de kommer med i.
Men jeg går også meget op i fx. at jeg, Casper og Fox har støttet fx. Støt Brysterne ved at mødes med andre hundeejere og gå tur med dem, hvor man så giver noget til Støt Brysterne.
Vi har også været med til at støtte de græske hunde og katte ved at mødes med andre hundeejere, hvor vi gik en lang tur med vores hunde, hvor vi også gav noget for at deltage, hvor pengene gik til de græske hunde og græske katte.
Samtidig får Fox mødt en masse nye mennesker og hunde, og det er noget, jeg går meget op i, at han gør.


 Det kan godt være, at det lyder underligt i nogens øjne, at jeg går så meget op i sådan noget.
Men det er i hvert fald noget, jeg går op i.
Om det lyder "mærkeligt" eller ej.

Uanset om de vinder en konkurrence, bliver udtaget eller ikke udtaget til at komme med i et blad, som et fanbillede osv. så er jeg stolte af mine babyer uanset hvad.
I mine øjne bliver de ikke smukkere af at vinde en konkurrence.
Jeg ved, at mine babyer er smukke, og at de er de bedste dyr på hele kloden.
Det at de deltager i sådan noget, det gør ikke, at jeg bliver mere stolt af dem.
Men det varmer mit hjerte, når de bliver udvalgt til sådan konkurrencer, blade, fanbilled osv.


Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige vundet en stor grise-pakke med 7 stykker grise-legetøj til hunde via Best Friend på facebook.

    SvarSlet
  2. Ej, en lækker præmie at vinde(:
    Tillykke med at du har vundet den konkurrence(:

    SvarSlet