fredag den 18. april 2014

En god gåtur


Lidt over middags var jeg og Casper ude og gå en dejlige lang tur med Fox.
Vi gik ned til en sø, der ligger tæt her på.
Der er så utrolig smukt.
Jeg havde taget mit kamera med, så jeg kunne tage nogen billeder dernede(:


Da vi kom hjem, var Fox træt, og det var jeg også, så jeg lagde mig for at sove sammen med Fox.

Jeg har så ondt i mit håndled efter at have bowlet igår.
Selv når jeg holder hånden i ro, så gør det ondt.
I nat lå jeg og spillede lidt på min mobil, men jeg måtte til sidst stoppe, fordi jeg havde så ondt i hånden.
Jeg prøvede i morges at tage panodiler, men de virkede ikke.

Forresten husk at I meget gerne må stemme på min lille Nala i den konkurrence, hun er med i om at blive Månedens Kat April inde på hjemmet.dk
I kommer direkte til konkurrencen lige Her
Det er ikke igennem Facebook, at man stemmer.
Man behøver ikke udfylde feltet med tlf. nr. da det ikke er nødvendigt for at kunne stemme.

1000 tak til jer, der allerede har stemt på min lille pige(:
Det betyder rigtig meget for mig(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar