onsdag den 2. april 2014

Smerter i knæene og anklerne


Den sidste 1,5 uge har jeg haft ondt i mine knæ.
Det startede med det ene, og så gik det også over til det andet.
Når jeg sidder i sofaen eller ligger ned, så er det nogen gange, som om jeg ikke kan lægge mine ben rigtigt, uden de ligger lidt ubehageligt.
Det er lidt svært at forklare.
Men sådan havde jeg det også for et godt stykke tid tiden, men det gik væk i løbet af dagen.
Men jeg har også bare ondt i mine knæ.

Men for nogen dage siden begyndte jeg at få ondt i anklerne.
Den smerte er værre end den i knæene.
Det føles, som om en sidder og holder rigtig hårdt rundt om ens ankler.
Da jeg havde været ude og køre i morges, hvor jeg kun kørte i ca. 10 minutter, da jeg kom hjem, begyndte smerten i den ene ankel at blive værre.

Jeg har prøvet at tage Panodiler og smøre Voltaren på, men det hjalp ikke.
Jeg ringede til lægen i morges, fordi jeg synes, det er blevet rigtig slemt i anklerne.
Så her lidt i ti har jeg en tid ved lægen.

Jeg har kl. 11.00 en tid ved min psykiater.
Jeg når lige hjem, inden jeg skal af sted igen.
Men i den tid jeg er hjemme, der regner jeg med at gå en tur med Fox(:

Nu håber jeg, at lægen ikke bare siger, at vi skal se tiden an.
Synes jeg ofte, at de siger:/

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar