onsdag den 2. april 2014

Nalas nye soveplads


Nala har fået sig en ny ynglings soveplads.

En dag opdagede jeg det, fordi jeg stod og så mig i spejlet inde i soveværelset, og under spejlet, har vi en vasketøjskurv, hvor vi har sengetøj i. Der er ikke låg på den længere, fordi jeg kom til at ødelægge det.
Men jeg ville så lige lægge min mobil ned på sengetøjet, da jeg stod der foran spejlet, men så opdagede jeg, at der lå Nala og sov så sødt(:





Det er gået hen og blevet et af Nalas ynglings steder at sove.
Det er så sødt, når hun ligger dernede og sover(:

Husk at I meget gerne må stemme på Nala, så hun kan blive Månedens Kat April.
Du kan stemme lige Her
Og så er det bare ud for Nalas navn.
I feltet hvor der står telefonnummer. Det behøver I ikke at oplyse, hvis I ikke vil(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar