tirsdag den 8. april 2014

Træt med træt på


Jeg er træt.
Det er jeg dog altid.
Men jeg tror, jeg er mere udmattet i dag, fordi jeg har lavet flere tvangshandlinger i dag, end jeg plejer.
Det bliver godt at få sovet, for så håber jeg, at jeg har mere overskud til dagen i morgen, end jeg har lige nu.
I morgen holder jeg og Casper fødselsdag, hvor noget af min familie kommer.
Men inden skal der nås så meget.
Tanken gør mig helt træt.
I morgen mellem 10.00-14.00 kommer der en fragtmand med vores nye havebord, som vi har bestilt.
Kl. 13.30 skal Casper til dyrelægen med Fox, da Fox skal have klippet sine negle.
Jeg skal støvsuge i mens, de er af sted.
Når de kommer hjem, så skal jeg ind at sove.
Fordi jeg sover til middag hver dag, fordi jeg altid er så træt.
Og ellers får jeg svært ved at overskue dagene, hvis jeg ikke får sovet.
Men vi skal også nå at handle.
Vi får gæster kl. 18.00.

Vi har stadig ikke fundet ud af, hvad vi skal have i morgen at spise.
Det er dog mest pga. mig, fordi jeg stadigvæk ikke har den store lyst til mad:/

Det er træls, at jeg skal ind og sove hver dag. Men jeg er begyndt at acceptere, at sådan er det bare for, at jeg kan fungerer.

Samtidig har dagen i dag været hård for mig psykisk, så har jeg svære ved at overskue dagen i morgen med gæster.
Men nu skal jeg ikke tænke for langt fremad.
Fordi jeg får svært ved at overskue ting.
Jeg skal prøve kun at tænke en time frem.

Jeg tror, at jeg vil gå tidligere i seng i dag, end jeg plejer, fordi jeg er så træt.

Husk jeg har en give away kørende, hvor der vil blive fundet 2 vindere, der hver vinder et design-selv cover(:
I finder give awayen lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar